Stanje na zadnjem tehničnem pregledu je znašalo 84.873 km.
Od leta 2015 v Sloveniji na tehničnih pregledih beležimo tudi prevožene kilometre. Padec prevoženih kilometrov je lahko pokazatelj, da vozilo nima realnega stanja kilometrov.Iz pridobljenih podatkov o zgodovini lastništva vozila vam na grafikonu prikazujemo spremembe starosti lastnika prodajanega vozila.
Naslednji tehnični pregled: čez 10 mesecev
*Vsako vozilo mora na tehnični pregled ko je staro 4, 6 in 8 let. Po 8 letu mora vozilo vsako leto opraviti tehnični pregled. V tabeli so prikazani le tehnični pregledi, opravljeni v Sloveniji in stanje brezhibnosti vozila.
Lastnik oglasa je k vozilu dodal tudi podatke o servisih in računih. V kolikor ste opazili napako pri podatkih vas naprošamo, da nas o tem obvestite.
*Vozilo v oglasu se ne nahaja v bazah ukradenih ali zastavljenih vozil v Republiki Sloveniji. V kolikor imate drugačne informacije vas prosimo, da nas obvestite.
Prodam Volvo S60 CC, podobna varianta kot so ostali Cross country modeli, le da je ta bolj poseben zaradi limuzinske izvedbe. Res nekako drugačen od vsega kar se na štirih kolesih kotali po naših cestah. Toliko drugačen, da se je vsake toliko kakšen mimoidoči vprašujoče zazrl ali res vidi limuzino ki štrli iz množice streh v koloni. Volvo si je s tem modelom res dovolil biti malo poseben!
Lastnik sem od 2018, ko sem ga kupil v Volvo Selekt programu s prevoženimi manj kot 20k km. Od 2018 do danes je prepotoval celo Evropo po dolgem in počez, znašel se je odlično tako na nemških avtocestah, kjer voznika in potnike navdušuje s stabilnostjo, varnostjo in tišino tudi pri višjih hitrostih, kot na luknjastih kolovozih ki vodijo do oddaljenih skritih plaž, kjer tistih nekaj dodatnih centimetrov višine od tal naredi ravno pravšnjo razliko da se lahko samozavestno spusti po makadamu brez strahu da bi kje trebuh popraskal po vozišču. Občutek za volanom je poseben na svoj skandinavski način in vse tipke in stikala izražajo kvaliteto in robustnost. Da, tipke in stikala. Vsi podatki, klime, radia in navigacije so sicer prikazane na centralnem zaslonu in navigacija lahko tudi v sredini digitalnega števca za hitrost toda za kontrolo so tukaj vrteči se gumbi in tipke.
Naš Volvo je odlično ohranjen in motor D3 je Volvov izdelek VEA druge generacije z dvema turbinama, avtomatik pa 8 stopenjski Aisin, ki vedno najde pravo prestavo da je motor v optimalnem območju. Ima vse servisne račune in potrjeno servisno knjigo in redno je bil servisiran na vsake 20k km ali na eno leto. Pred kratkim je bil opravljen tudi tehnični pregled in podaljšana registracija do 4.2026.
Kupcu dodam zraven še nosilec za strešni kovček in komplet zimskih gum na platiščih.
Prodaja se ker smo že kupili nov avto, po dveh pa nimamo potrebe in tudi za zadnjo ceno puščam še možnost za ponudbe. Prepričan sem, da kdor ga bo prišel pogledat in zapeljat ga bo prepričal in ga bo odpeljal s seboj domov.
Značka se tem vozilom doda avtomatično.