Vozilo je preverjeno tudi s pomočjo naše Avtolog tehnologije - pred nakupom preverite, da se izpisana VIN številka ujema s tisto na vozilu! Več o tem, zakaj je VIN pomemben, preberite tu.
Stanje na zadnjem tehničnem pregledu je znašalo 266.926 km.
Od leta 2015 v Sloveniji na tehničnih pregledih beležimo tudi prevožene kilometre. Padec prevoženih kilometrov je lahko pokazatelj, da vozilo nima realnega stanja kilometrov.
Zgodovina lastništva
Število lastnikov: 2
Iz pridobljenih podatkov o zgodovini lastništva vozila vam na grafikonu prikazujemo spremembe starosti lastnika prodajanega vozila.
Stroški lastništva
Mesečni stroški:43,00 €
Fiksni stroški:1.629,00 €
Stroški goriva:0,00 €
Ostali stroški:965,00 €
Skupaj stroški:2.594,00 €
Register
Vozilo NI v bazi ukradenih vozil
Vozilo NI v bazi zastavljenih vozil
Zadnji datum preverbe: 7. 12. 2025
*Vozilo v oglasu se ne nahaja v bazah ukradenih ali zastavljenih vozil v Republiki Sloveniji. V kolikor imate drugačne informacije vas prosimo, da nas obvestite.
Tehnični pregledi
Razlog
Brezhibnost
12. 10. 2022
Redni tehnicni pregled
brezhiben
12. 10. 2021
Redni tehnični pregled
brezhiben
12. 10. 2020
Redni tehnični pregled
brezhiben
12. 10. 2018
Redni tehnični pregled
brezhiben
Naslednji tehnični pregled
čez 4 mesece
*Vsako vozilo mora na tehnični pregled ko je staro 4, 6 in 8 let. Po 8 letu mora vozilo vsako leto opraviti tehnični pregled. V tabeli so prikazani le tehnični pregledi, opravljeni v Sloveniji in stanje brezhibnosti vozila.
Vpliv na okolje
A+
A
B
C
D
E
F
G
Razred /
Kombinirana poraba: 4.9
Izpusti CO2: /
Standard: Euro 5a
Z izbiro okolju prijaznejšega avtomobila pomagate k lepši prihodnosti za naš planet. S skrbnim vzdrževanjem vozila boste ohranjali emisijske ravni, ki so predvidene ob proizvodnji vozila.
Prevoženi kilometri
335.000 km
Prva registracija
04/2013
Moč motorja
100KW (136KM)
Menjalnik
Avtomatski
Gorivo
Dizel
Pogon
Sprednji
Kombinirana poraba
4.9 l/100km
Lokacija
/
Osnovni podatki
Znamka
Audi
Model
A4
Tip
A4
Prostornina motorja
1.968 cm³
Letnik
2013
Število lastnikov
2
Država prve registracije
/
Število vrat
/
Oblika
Karavan
Notranjost
kovinski - SIVA - TEMNA
Število sedežev
5
Barva vozila
Siva
Stanje
Rabljeno
Prevzem leasinga
Ne
Možnost menjave
Ne
Cena za izvoz
/
Gotovinski popust
Ne
EURO
Euro 5a
Izpusti
/
Poškodovanost
Ni poškodb
VIN / Številka šasije
WAUZZZ8K9DA225845
Vozilo je preverjeno tudi s pomočjo naše Avtolog tehnologije - pred nakupom preverite, da se izpisana VIN številka ujema s tisto na vozilu! Več o tem, zakaj je VIN pomemben, preberite tu.
Število zračnih blazin / Airbag
/
Platišča
Tip
/
Velikost
/
Trenutno stanje: 335.000 km
Stanje na zadnjem tehničnem pregledu je znašalo 266.926 km.
Od leta 2015 v Sloveniji na tehničnih pregledih beležimo tudi prevožene kilometre. Padec prevoženih kilometrov je lahko pokazatelj, da vozilo nima realnega stanja kilometrov.
Število lastnikov: 2
Iz pridobljenih podatkov o zgodovini lastništva vozila vam na grafikonu prikazujemo spremembe starosti lastnika prodajanega vozila.
Mesečni stroški:133,00 €
Fiksni stroški:1.629,00 €
Stroški goriva:5.377,00 €
Ostali stroški:965,00 €
Skupaj stroški:7.971,00 €
Vozilo NI v bazi ukradenih vozil
Vozilo NI v bazi zastavljenih vozil
Zadnji datum preverbe: 7. 12. 2025
*Vozilo v oglasu se ne nahaja v bazah ukradenih ali zastavljenih vozil v Republiki Sloveniji. V kolikor imate drugačne informacije vas prosimo, da nas obvestite.
Razlog
Brezhibnost
12. 10. 2022
Redni tehnicni pregled
brezhiben
12. 10. 2021
Redni tehnični pregled
brezhiben
12. 10. 2020
Redni tehnični pregled
brezhiben
12. 10. 2018
Redni tehnični pregled
brezhiben
Naslednji tehnični pregled
čez 4 mesece
*Vsako vozilo mora na tehnični pregled ko je staro 4, 6 in 8 let. Po 8 letu mora vozilo vsako leto opraviti tehnični pregled. V tabeli so prikazani le tehnični pregledi, opravljeni v Sloveniji in stanje brezhibnosti vozila.
A+
A
B
C
D
E
F
G
Razred /
Kombinirana poraba: 4.9
Izpusti CO2: /
Standard: Euro 5a
Z izbiro okolju prijaznejšega avtomobila pomagate k lepši prihodnosti za naš planet. S skrbnim vzdrževanjem vozila boste ohranjali emisijske ravni, ki so predvidene ob proizvodnji vozila.