https://pna.si/mhero/
Znamka MHERO pripada koncernu Dongfeng in je novinka na avtomobilski sceni. Osredotoča se na terenske električne avtomobile in priključne hibride tipa EREV, ki združujejo moč elektromotorja s podaljševalnikom dosega na osnovi motorja z notranjim izgorevanjem.
MHERO je impresiven SUV, ki združuje osupljivo zmogljivost z robustno konstrukcijo, udobno notranjostjo in sodobnimi tehnologijami. Je idealen avto za tiste, ki iščejo avanturo in želijo premagovati tudi najzahtevnejše terene.
S svojimi dimenzijami 4.987 x 2.080 x 1.935 mm in medosno razdaljo 2.950 mm ponuja prostorno notranjost in udobno vožnjo.
Ponaša se z impresivnim in modernim dizajnom, ki izraža njegovo moč in robustnost. Sprednji del zaznamujeta masivna maska z integriranimi LED lučmi in odbijač z zaščitnim pokrovom. Profil avtomobila poudarjajo ostre linije in izraziti blatniki, ki dajejo avtomobilu mišičast izgled. Zadnji del je opremljen z navpičnimi LED lučmi in integriranim difuzorjem.
Zahvaljujoč pnevmatskemu sistemu se oddaljenost od tal MHERO spreminja od 230 do 335 mm za izključno električni pogon in od 221 do 326 mm za hibridno različico. Zavorni sistem za Dongfeng MHERO je dobavilo priznano podjetje Brembo. Spredaj najdemo šest batne čeljusti, ki zagotavljajo največjo zavorno zmogljivost.
Po aktiviranju terenskega načina lahko MHERO zlahka premaga vodne pregrade z globino do 900 mm in se zlahka spopade s težkim terenom. V dvignjenem položaju ima sprednji pristopni kot 36,8 stopinj, zadnji kot 37,5 stopinj in prehodni kot 27,9 stopinj.
Ima široko paleto opreme za premagovanje tudi najzahtevnejših terenov. Poleg pogona 4×4 je opremljen tudi s štirikolesnim krmiljenjem. Zadnji kolesi se lahko obračata pod neobičajno velikim kotom do 10,6 stopinje, kar omogoča diagonalno premikanje avtomobila
Premagovanje ovir olajšujejo elektronsko vodene 100-odstotne zapore sprednjega in zadnjega diferenciala. Prav tako ne manjka virtualna 100-odstotna zapora sredinskega diferenciala, ki usklajuje hitrosti koles sprednje in zadnje osi.
MHERO je kos tudi ekstremnim naklonom do 100%, torej pod kotom 45 stopinj. Pri terenski vožnji boste cenili sistem kamer, ki »vidi« podvozje in pokaže, kaj se dogaja pod kolesi. Če to ni dovolj, so vam na voljo štiri vlečna ušesa in za doplačilo električni vitel T-Max z vlečno močjo 5,6 tone..